sobota, 16 listopada 2013

Zoya Chita

Jeszcze się nie nauczyłam, że nie lubię piasków z brokacikiem. Nie wiem, po kiego czorta trzymam poprzednie zoyowe piaski - nigdy do nich nie wrócę, bo paskudztwa straszne z nich, Chita nie jest wyjątkiem. To znaczy dla normalnych ludzi to pewnie miły błyskający lakier. Ja oczywiście łudziłam się, że ten bling-bling to jakiś odblask flasha z aparatu albo może gdzieś niedaleko przebiegał jednorożec w złotej poświacie...?
Kolor bazowy jest przepiękny - taka klasyczna świerkowa zieleń. W cieniu bardziej spokojna, w świetle dziennym zielony ładnie wybija. No ale ten złoty pyłek zabił wszystko. Jakaś naćpana wróżka musiała go tam sypnąć, bo nikt przy zdrowych zmysłach raczej by takiej decyzji nie podjął. Oczywiście nauka z tego żadna dla mnie nie płynie, pewnie jeszcze nie raz zobaczycie tu jakiś cholerny Pixie Dust.









19 komentarzy:

  1. marudzisz :D ja bym taką chętnieee ponosiła *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie w przeciwieństwie do Ciebie przeogromnie mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie rozumiem Twojego narzekania - śliczny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham ten lakier, ja się w nim czułam cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oj tam nie przesadzaj :D mi się strasznie podoba :D ja uwielbiam takie lakierki :D i nie boję się zmywania :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tez bym chetnie go do serca przytuliła a Ty marudzisz :) jesteś zła i tyle :P

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor jest genialny! Gdyby tylko nie miał piaskowego wykończenia.. ajjjj

    OdpowiedzUsuń
  8. jak coś, to ja Cię chętnie pozbędę kłopotów pod tytułem "pixie dust" ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. No co Ty znowu marudzisz, przecież on piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba. Nawet nie staram się zrozumieć Twojego marudzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pixie Dust są piękne, więc dawaj kolejne :P

    OdpowiedzUsuń
  12. A niech Ci się nie podoba :D ale slucznie wygląda na Twoich paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  13. fenomenalny :)
    P.S zostałaś nominowana do wzięcia udziału w KONKURSIE serdecznie zapraszam :)))
    http://mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja przeciwnie - lubię takie świecidełka :D a ten jest wyjątkowo piękny!

    OdpowiedzUsuń