środa, 23 maja 2012

Nubar Indigo Illusion

Ten lakier to prawdziwa piękność. Niebieska baza (podbita zielenią!) z różowym shimmerkiem. Do tego piękny duochrom! Jest i delikatna szara zieleń, taki sam odcień niebieskiego, złoto, żółty, oliwkowy, opalizujący róż... Lakier jest obłędny - Nubar wie, jak robić duochromy. A te wszystkie kolory przenikające się w butelce... Bajka. Lubicie duochromy?

This polish is a real beauty. Blue base (but very greenish!) with a pink shimmer. And it's duochrome! There's subtle sage-type green, same shade of blue, gold, yellow, olive green, opalescent pink... It's divine - Nubar knows how to do it. And all these colours penetrating one another... Stunner. Do you like duochromes?












A piosenka równie piękna...
And a song is a stunner too...


10 komentarzy:

  1. faktycznie - mnogość kolorów! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I fajne jest to, że te kolory takie z innych parafii trochę :o)

      Usuń
  2. Ja nie wiem czy lubię duo...póki co mnie zawodzą, czekam na OPIkowego peridota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! Podobno są nie do odróżnienia, ale nie mogłam się oprzeć :>

      Usuń
  3. Ładniutki ten lakier. Zawsze marzył mi się nubar :P muszę w końcu spełnić to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te swatche są sprzed paru ładnych tygodni i pisząc posta wczoraj sama się zastanawiałam dlaczego tak rzadko nimi maluję... W kolejce czekają Peacock Feathers i Purple Beach - moje spełnione lakierowe marzenia. Koniecznie kup Reclaima!!!

      Usuń
  4. Indigo Illusion is not my cup of tea but I like other duochromes from Nubar very much!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yep, Nubar knows the job best, no matter the colour is!

      Usuń