poniedziałek, 22 października 2012

OPI Paint My Moji-toes Red

Wpadłam w szał czerwienio-łososio-ceglasto-pomidorowych-rudawych-koralowych odcieni. Każdy normalny człowiek przerabia takie rzeczy latem - ja pod koniec października :> Kolor znany, obsłoczowany tysiące razy (kiedyś zrobię to porządnie!), więc ja tylko wrzucę kilka żenujących jakościowo zdjęć z koncertu Paradise Lost. Stałam na tyle blisko (jak zawsze na PL), że nie dało się słoczować w miarę dyskretnie.Czułam na sobie spojrzenia pełne politowania (co za idiotka fotografuje sobie paznokcie!), ale ja mam taki staż na koncertach Paradise Lost, że wolno mi wszystko \m/







Koncert był genialny
A komu Greg Mackintosh rzucił kosteczkę...?! No komu?!



Proszszsz...


6 komentarzy:

  1. Dzięki bejbe \m/ dołączy do swojej starszej koleżanki.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja gratuluje sprawnego chwytaka, że udało ci się ją złapać :) no i bardzo przyjemny lakier!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nieee, nic z tych rzeczy :> Moja koordynacja oko-ręka jest beznadziejna - Greg jest tak nachalny, że rzucił mi ją prosto na popiersie :o)

      Usuń
  3. Lakier mój ulubieniec :) uśmiałam się - pewnie spojrzenia ciekawskich były bezcenne :P

    OdpowiedzUsuń